Loading ...

Ανέκδοτο: Το κρύο μπάνιο... ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!

Ήταν τρεις φίλες, η Άννα, η Βαρβάρα και η Γωγώ. Αυτές λοιπόν οι τρεις φίλες, πήγαιναν κάθε απόγευμα για καφέ. Ένα απόγευμα λοιπόν λέει η Ά...


Ήταν τρεις φίλες, η Άννα, η Βαρβάρα και η Γωγώ. Αυτές λοιπόν οι τρεις φίλες, πήγαιναν κάθε απόγευμα για καφέ. Ένα απόγευμα λοιπόν λέει η Άν-να:
- Κορίτσια, δεν θα πιστέψετε τι μου συνέβη χθες...
Ήρθε ο Ανδρέας αργά από την δουλειά του, κατασκοτωμένος από την κούραση και του λέω: 'Πήγαινε μωρό μου να κάνεις ένα κρύο μπάνιο κι έλα εδώ, να σε ξεκουράσω εγώ.'
Kι έτσι έγινε. Mέχρι να βγει από το μπάνιο, εγώ είχα φορέσει ότι πιο πρόστυχο εσώρουχο είχα και τον περίμενα. Μόλις βγήκε, του τραβάω την πετσέτα του, τα πιάνω και του λέω: 'Mωρό μου, τι κρύα αρ..... είναι αυτά που έχεις; Έλα εδώ να σου τα ζεστάνω εγώ.' Kι έγινε κορίτσια της τρελής μέχρι το πρωί!
- Θα το δοκιμάσω κι εγώ, λέει η Βαρβάρα.
Την επόμενη μέρα λοιπόν, βρίσκονται πάλι οι τρεις φίλες και κατενθουσιασμένη η Βαρβάρα τους λέει:
- Άννα, είχες απόλυτο δίκιο. Έκανα ακριβώς το ίδιο και είχε... φοβερά αποτελέσματα. Ήρθε χθες ο Βασίλης από τη δουλειά, ψόφιος από την κούραση. Και του είπα: 'Πήγαινε μωρό μου να κάνεις ένα κρύο μπάνιο κι έλα εδώ σε εμένα να σε ξεκουράσω.'
Mέχρι να βγει από το μπάνιο, φόρεσα ότι πιο πρόστυχο βρήκα μπροστά μου και μόλις βγαίνει από το μπάνιο, του τραβάω την πετσέτα, του τα πιάνω και του λέω: 'Mωρό μου, τι κρύα αρ..... είναι αυτά που έχεις; Έλα εδώ να σου τα ζεστάνω.' Kι έγινε της κόλασης μέχρι το πρωί.
Την επόμενη μέρα λοιπόν, θα ξαναβρίσκονταν οι τρεις φίλες. Η Γωγώ όμως είχε περιέργως αργήσει. Κάποια στιγμή, μετά από πάρα πολύ ώρα, έρχεται η Γωγώ, μαύρη από το ξύλο, γεμάτη μελανιές και γδαρσίματα.
- Τι έπαθες καλέ; τη ρωτάνε οι φίλες της.
- Να, εχθές όταν ήρθε ο Γιάννης από την δουλειά, πεθαμένος από την κούραση, του λέω: 'Πήγαινε μωρό μου να κάνεις ένα κρύο μπάνιο και έλα μετά εδώ σε εμένα να σε ξεκουράσω.'
Eν τω μεταξύ, φόρεσα ότι πιο πρόστυχο είχα στο σπίτι (Σνιφ-σνιφ)
- Ε, ωραία και μετά τι έγινε;
- Μόλις βγήκε από το μπάνιο, πάω κοντά του, του τραβάω την πετσέτα και του λέω: 'Mωρό μου, γιατί έχεις ζεστά αρ.....; O Aνδρέας και ο Bασίλης τα είχαν κρύα!'

ΣΧΟΛΙΑ

BLOGGER
Όνομα

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ,42,αναμνήσεις,43,ΑΝΔΡΑΣ,15,ΑΝΕΚΔΟΤΑ,11,Απίστευτα,458,ΑΠΟΨΕΙΣ,16,ΑΣΤΕΙΑ VIDEOS,9,ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ,12,ΓΕΛΙΟ,508,γενικού ενδιαφέροντος,160,ΓΥΝΑΙΚΑ,23,δια χειρός...,28,ΕΙΚΟΝΕΣ,197,εκκλησία,49,εκλογές 2015,15,ΕΛΛΑΔΑ,2919,εργασία,66,ερωτήσεις καφενείου,9,ζώα,77,Ζώδια,5,ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ,105,ΚΑΙΡΟΣ,1,ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ,5,ΚΟΣΜΟΣ,836,κουτσομπολιό,159,Μουσική,35,ΜΥΣΤΗΡΙΟ,211,οφθαλμαπάτες,3,ΠΑΙΔΙ & ΓΟΝΕΙΣ,10,παραπολιτικά,7,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,71,Σεισμός,14,ΣΟΚ,235,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,14,ΣΧΕΣΕΙΣ,42,Τεχνολογία,542,ΥΓΕΙΑ,328,φράσεις,28,ΧΡΗΣΙΜΑ,79,ads,1,auto - moto,96,celebrities,258,HOT,461,lifestyle,356,media,225,prognostika,1,quiz,1,sexy,195,sport,301,stoixhma,1,tips,5,
ltr
item
ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ: Ανέκδοτο: Το κρύο μπάνιο... ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!
Ανέκδοτο: Το κρύο μπάνιο... ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!
http://www.boshank.com/wp-content/gallery/archive/girls004.jpg
ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ
http://tokafeneiomas.blogspot.com/2012/01/blog-post_7716.html
http://tokafeneiomas.blogspot.com/
http://tokafeneiomas.blogspot.com/
http://tokafeneiomas.blogspot.com/2012/01/blog-post_7716.html
true
5640985210685719680
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΟΛΑ Περισσότερα... Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Εμφάνιση όλων ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΕΤΙΚΕΤΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Ουπς! Δεν βρήκαμε κάτι! Πίσω στην ΑΡΧΙΚΗ Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιούν Ιούλ Αύγ Σεπ Οκτ Νοέ Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ λεπτά πριν 1 ώρα πριν $$1$$ ώρες πριν Χθες $$1$$ ημέρες πριν $$1$$ εβδομάδες πριν περισσότερες από 5 εβδομάδες πριν Ακόλουθοι Ακολουθήστε THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content